Blog-dk - Automation People - ActiveCampaign i Danmark Skip to content

Blog-dk

Automation People's blog

Få indsigt i en effektiv metode til at strømline planlægningsprocessen med dine kunder. En metode der giver dig fuld kontrol over dine tilgængelige tidspunkter, samtidig med at du giver dine kunder fleksibilitet til at vælge det tidspunkt, der passer bedst for dem.

Denne metode sparer dig tid, fordi du undgår frem og tilbage-kommunikation for at finde et passende tidspunkt.
Identificer dine mest kvalificerede leads og gør samarbejdet mellem dit salg og marketing mere effektivt.
Ved at bruge dine ressourcer på de mest kvalificerede leads, kan du optimere din salgstid. Du undgår spildt tid på mindre kvalificerede leads og kan fokusere på de mest lovende potentielle kunder.
Det er afgørende at have en effektiv salgsproces for din virksomheds succes. En af de bedste måder at opnå dette på, er ved at oprette en pipeline i dit CRM-system.
Lead management er en proces der består af at:

Indfange, lagre, overvåge og spore leads gennem hele kunderejsen og den tilsvarende salgsproces.
Fra generering af leads, igangsættelse af indledende kontakt til opfølgning og afslutning af et salg, kan salgsprocessen være omfattende.
 
At gøre processen effektivt og strømlinet er afgørende for din virksomheds succes. Du skal trods alt lave salg for at tjene penge. Men med de mange involverede faser kan leads gå tabt et sted i processen. Det er her, salgspipeline management og automatisering kommer ind i billedet.
ActiveCampaign eller Keap? To af de største automation og CRM systemer på markedet, og det er der en god grund til – men hvilken platform skal du vælge? Få indsigt i funtioner, fordele og ulemper ved begge platforme.

Vil du have hjælp af Automation People ApS til hurtigt og nemt, at få adgang til 100.000,- kr. i offentlige vækstmidler?

Hvordan kan du automatisere din virksomhed (salg, marketing og service på flere kanaler)

Ikke alle leads og kunder er skabt lige, hvis vi holder os til den del af kundelivscyklussen hvor du vil tiltrække (attract fasen) nye leads er det værd at tage med at du kan score dine leads og derved prioritere dine leads efter de værdier du sætter på dem.

Grundig, velafprøvet process til at planlægge din virksomheds strategy for de næste 12 mdr.

En let forståelig guide med 25 tips til hvordan du hurtigt automatiserer opgaver indenfor: Salg, kunderelationer, service og support

Manglende konvertering kan skyldes mange ting. Men det kan heldigvis med simple tiltag ændres drastisk. I dette blogindlæg vil du få 5 tips til, hvordan din ROI kan øges på dine email marketing kampagner.

Facebook Lead Ads er som bekendt en Ad type introduceret af Facebook der let og enkelt lader dig opsamle leads takket være deres forudfyldte (prefilled) Forms.

3 valgmuligheder for at tage dit skridt mod en nemmere hverdag med mere salg.