Det er afgørende at have en effektiv salgsproces for din virksomheds succes. En af de bedste måder at opnå dette på, er ved at oprette en pipeline i dit CRM-system.
Fra generering af leads, igangsættelse af indledende kontakt til opfølgning og afslutning af et salg, kan salgsprocessen være omfattende.
At gøre processen effektivt og strømlinet er afgørende for din virksomheds succes. Du skal trods alt lave salg for at tjene penge. Men med de mange involverede faser kan leads gå tabt et sted i processen. Det er her, salgspipeline management og automatisering kommer ind i billedet.
ActiveCampaign eller Keap? To af de største automation og CRM systemer på markedet, og det er der en god grund til – men hvilken platform skal du vælge? Få indsigt i funtioner, fordele og ulemper ved begge platforme.
Ikke alle leads og kunder er skabt lige, hvis vi holder os til den del af kundelivscyklussen hvor du vil tiltrække (attract fasen) nye leads er det værd at tage med at du kan score dine leads og derved prioritere dine leads efter de værdier du sætter på dem.
Manglende konvertering kan skyldes mange ting. Men det kan heldigvis med simple tiltag ændres drastisk. I dette blogindlæg vil du få 5 tips til, hvordan din ROI kan øges på dine email marketing kampagner.
Facebook Lead Ads er som bekendt en Ad type introduceret af Facebook der let og enkelt lader dig opsamle leads takket være deres forudfyldte (prefilled) Forms.