Har du dialog med dine kunder – automatisk?
Der er mange muligheder for at automatisere nogle af salgsprocesserne i din virksomhed. Det kan være den automatiske besked med “beklager jeg ikke nåede dig” til et personligt fødselsdagskort. Det kan også være en venlig påmindelse om, at de produkter en kunde har lagt i kurven på din webshop men endnu ikke har købt stadig er tilgængelige.
På tværs af brancher, er automatisering blevet en nøgle til succes! Ifølge Gleanster – en Amerikansk research virksomhed – har næsten 80 procent af de højst performende virksomheder brugt Marketing Automation i mere end 2 år.
Kilde: gleanster.com
Tips der vil få din virksomhed til at præstere bedre, uden at du skal arbejde mere.
Er Marketing Automation virkelig beregnet til alle?
Hvis du som virksomhed har en kundedatabase, så ja det er det. Automatisk salg & sporing (Marketing Automation) er nemlig ikke kun en fordel for store virksomheder. Små og mellemstore virksomheder har også mulighed for at bruge Automatisering af marketingprocesser. Fra at indsamle leads, lukke salget, servicere kunder til at tjekke sin to-do liste. Når gentagne processer og opgaver automatiseres, kan man som virksomhed bruge sine ressourcer på andre ting som fx strategi, nye markeder eller mer-salg.
Vil du gerne vide mere?
Robin Larsen fra Automation People A/S har lavet en guide med 25 tips som alle mindre og mellemstore virksomheder kan – og bør automatisere, og hvordan det ofte er nemmere end du tror at komme i gang.
Download E-bogen (De fulde 25 tips) ved at udfylde ovenstående formular og opdag, hvordan du kan høste fordele og få mere udbytte ved at automatisere 6 forskellige områder af din virksomhed:
• Lead generering
• Salgsprocesser
• E-handel
• Relation og loyalitet
• Support & Kundeservice
• Events & Administration
For resten, hvis du er mere interesseret kan du kontakte Automation People A/S for at høre, hvordan du hurtigt og nemt kan komme i gang!