CRM System - Automation People - ActiveCampaign i Danmark Skip to content

CRM System

CRM System (Customer Relationship Management)

CRM (Customer Relationship Management) er en softwareløsning, der gør det muligt for virksomhedsejere at spore alle samtaler og opretholde forbindelser med potentielle kunder og kunder. Et CRM erstatter det rod af regneark, databaser og apps, som mange virksomheder bruger til at håndtere kundeoplysninger. Resultatet er mere organisation, effektivitet og bedre tidsstyring samt gladere kunder.

Kundestyringsløsninger som CRM samler alle oplysninger om dine leads og kunder på ét sted. Hvert lead og hver kundes kommunikation (udfyldte formularer, telefonopkald, e-mails, sms’er og møder), dokumenter, tilbud, indkøb og opgaver er samlet i ét CRM. Hele dit team kan få adgang til disse oplysninger på det rigtige tidspunkt – uanset om det er for at lukke en aftale eller yde god service.

Active Campaign CRM

Hvad CRM ikke bruges til

Back-end-områder som produktion, lager, forsendelse, teknik og økonomi understøttes ikke af CRM-systemer.

CRM-værktøjer kan selvfølgelig ikke styre, hvad de ikke kan se. Så når personalet arbejder på leads eller aftaler uden for systemet, lider teamets samlede effektivitet.

Noget CRM-software bruges kun til at håndtere data. Et alt-i-et CRM-system indeholder derimod vigtige funktioner som salgs- og marketingautomatisering, landingssider, tilbud og fakturering, der hjælper iværksættere med at drive hele deres virksomhed mere effektivt.

Mulighederne er uendelige.

I stedet for at have dine leads i hovedet, kan du nu bruge et CRM-system. Når du kombinerer det med salgsautomatisering, behøver du ikke længere at stable disse opgaver på dit skrivebord. Du kan fuldt ud automatisere din leadprioritering og kontaktstyring.

Rutinepræget og manuelt arbejde vil ikke længere optage din tid. Der vil ikke være flere kontakter, der bliver forlagt. Med Active Campaign and Automation Peoples CRM i Tyskland, som inkluderer salgsautomatisering, kan du få hele salgsprocessen til at køre problemfrit.

Robin Larsen Automation People & Finn Lorenz River Online GmbH

Begynd i dag med Automation People A/SDe første 14 dage er gratis!

Pipeline med CRM drevet af ActiveCampaign

Salgsprocessen er besværlig – fra at generere leads og skabe kontakt til at følge op og lukke en aftale. Men det er den,
Det er afgørende for din virksomheds succes, at den er effektiv. Når alt kommer til alt, er du nødt til at sælge for at tjene penge. Men med
mange faser involveret, kan leads gå tabt et sted i processen. Det er målet med styring og automatisering af salgspipelines.
kommer ind i billedet…

Hvad er en salgspipeline?

En salgspipeline giver et omfattende overblik over, hvordan dine salgsaftaler klarer sig. Du kan få adgang til og se vigtige salgsmålinger såsom
Hvilke aftaler der har størst sandsynlighed for at lykkes, og hvilke der halter bagefter.
Ved at få disse vigtige indsigter og måle dit salgsteams præstationer kan du forudsige dit salg hver måned.

Hvorfor automatisering er vigtigt

 

CRM-systemer (Customer Relationship Management) er designet til at holde styr på kunder og deres interaktion med din virksomhed.

Forretning. De fleste CRM-software leveres i dag med salgsautomatiseringsfunktioner, så du kan fylde dine salgspipelines med leads af høj kvalitet på én gang.

Omkostningseffektiv og tidsbesparende måde.

Et CRM med salgsautomatisering giver dig mulighed for automatisk at sende beskeder på tværs af flere kanaler ved hvert kundekontaktpunkt.

Uanset om du lokker dine nyligt genererede leads til at lære mere om dit tilbud eller følger op på eksisterende, vil dette værktøj

hjælpe dig med at gøre mere på kortere tid – og sælge mere.

Baseret på dette kan du arbejde på at forbedre din salgsindsats yderligere og løse flaskehalse og ineffektivitet.

Med automatisering kan du også nyde godt af disse fordele:

  • Giv dine kunder en personlig oplevelse.

  • Forbedre dit salgsteams produktivitet, ydeevne og moral.

  • Få adgang til data, som du kan bruge til at træffe bedre beslutninger.

  • Reducer omkostningerne, mens du genererer flere indtægter

  • Forbedre dit brands overordnede omdømme og image

  • Maksimer dit CRM-værktøj for at øge omsætningen

For at udnytte dit CRM-værktøj fuldt ud til at øge dit salg, kan du gøre følgende:

 

Analysér dine data. At have adgang til data er én ting. At vide, hvad man skal gøre med dem, er en anden. Med data fra dit

CRM kan du bedre forstå dine leads’ adfærd og afgøre, hvor sandsynligt det er, at de bliver kunder. Brug disse

statistikker til at hjælpe dine leads med at bevæge sig gennem salgstragten (f.eks. ved at sende tidsindstillede opfølgninger og tilpasse dine kommunikationsmeddelelser).

Gennemgå, finpuds og standardiser din salgsproces. For at opnå deres salgskvote kan dine sælgere følge forskellige tilgange

og teknikker. Det er ikke kun skadeligt for dit brand, men også ineffektivt. Derfor skal du forfine din proces (baseret på tidligere data) og

tidligere data) og implementere den på tværs af alle dine salgsteams. På den måde kan du optimere brugen af din CRM-software og

Maksimere dens funktioner i forhold til din virksomheds unikke behov.

Fokuser på leads af høj kvalitet. For at komme videre er du nødt til at give slip på nogle ting. I salgsverdenen inkluderer det døde leads.

God styring af salgspipelinen handler ikke kun om at automatisere ting. Først og fremmest handler det om at gøre sit bedste og fokusere på

Leads og udelukke folk, der ikke har til hensigt at engagere sig i din virksomhed. Du kan nå dine realistiske salgsmål hurtigere.

Book en 30-minutters uforpligtende konsultation

Automation People logo

Kontakt Automation People A/S og hør om mulighederne:

  • Gennemfør en konsultationsdialog
  • Opsætning af B2B CRM og pipeline
  • Automail  understøttet af ActiveCampaign
  • En tillidsskabende konsultation for danskere med 15 års erfaring med SMV-virksomheder.
  • Stil spørgsmål om din salgspipeline i en konstruktiv og detaljeorienteret behovsdialog.

Test nu 14 dage uden beregningIngen betalingsoplysninger kræves!