Begyndelsen på automatiseret e-mailmarketing
Der er mange muligheder for at automatisere forskellige dele af din virksomheds salgsproces. Det kan være automatiserede beskeder à la:
“Jeg er ked af, at jeg ikke kunne få fat i dig”, en personlige fødselsdagshilsner eller et venligt hint om, at en varer som kunden har lagt i indkøbskurven på din webshop, men endnu ikke købt, stadig er tilgængelig.
I mange brancher er automatisering blevet nøglen til succes! Gleanster, en amerikansk researchvirksomhed, har fundet ud af, at næsten 80% af de virksomheder, der har de bedste resultater, har brugt marketing automation i mere end to år.
Kilde: gleanster.com
25 tips til automatisering – Starten på e-mailmarketing
25 funktioner, som alle virksomheder bør automatisere
En letforståelig guide med 25 tips til hurtigt at automatisere arbejdsopgaver inden for følgende områder:
Salg, kunderelationer, kundeservice og kundepleje.
Automatiser rutineopgaver, spar tid for dig selv og dine medarbejdere, og giv dine kunder en bedre oplevelse.
Du får tips til at øge din virksomheds evne til at klare sig uden at skulle arbejde hårdere.
Download din e-bog i dag.
Er marketing automation for alle?
For enhver virksomhed, der har en kundedatabase, er svaret ja. Automatiseret salg og sporing (marketing automation) er ikke kun en fordel for store virksomheder. Små og mellemstore virksomheder kan også drage fordel af automatisering af marketingprocesser – fra leadgenerering og salgsafslutning til kundeservice og styring af opgavelister. Når rutineopgaver og processer automatiseres, kan en virksomhed frigøre ressourcer og bruge dem på andre områder som f.eks. udvikling af strategier, udvidelse af nye markeder eller øget salg.
Vil du vide mere?
Robin Larsen fra Automation People A/S har skrevet en guide med 25 tips, som alle små og mellemstore virksomheder kan og bør implementere. Han viser også, at automatisering er nemmere, end du tror.
Download e-bogen (med alle 25 tips) ved at udfylde kontaktformularen ovenfor. Så kan du se, hvordan du kan automatisere seks marketingområder i din virksomhed, og hvilke fordele og gevinster der følger med:
- Generering af leads
- Salg
- E-handel
- Kunderelationer og fastholdelse
- Kundeservice og support
- Marketing events og administration