Scor dine leads – brug din tid på det vigtigste først

Ikke alle leads og kunder er skabt lige, hvis vi holder os til den del af kundelivscyklussen hvor du vil tiltrække (attract fasen) nye leads er det værd at tage med at du kan score dine leads og derved prioritere dine leads efter de værdier du sætter på dem.

Nedenstående billede viser hvor enkelt det vil være for dig at prioritere din salgsindsats.

 
Prioriter dine leads

Leadscoring er en del af Marketing Automation og Customer Relationship Management (CRM) software som Automation People ApS udfører for at vores kunders samlede omkostninger til at købe kunder bliver så lave som muligt. (Customer Acquisition Cost / CAC) hvis du kombinerer dette med en forøget Customer Lifetime Value, er dette den fulde effekt af Marketing Automation)

Download ebogen:

“Score like a rockstar” på denne side.

  • Her kan du læse det basale om lead scoring
  • Hvordan du identificerer din målgruppe
  • Laver din salgsproces
  • Finder ud af hvornår dit lead er klar til at købe

Hvis du vil vide mere om hvordan du kan automatisere din salgsproces hvor Leadscoring er indbygget kan du læse mere om hvad en Kundemotor kan gøre for dig

Tilbage til vores blog om Marketing Automation

Tilbage til Automation Peoples forside