Leveringssikkerhed af nyhedsbreve - Automation People - ActiveCampaign i Danmark Skip to content

Leveringssikkerhed af nyhedsbreve

Synlighed og levering af emails

Hvordan sikrer du, at dine e-mails bliver leveret korrekt? Selvfølgelig vil du gerne ende i din kontakts indbakke! I denne artikel finder du alle de do’s og don’ts vedrørende indholdet af dine e-mails, som påvirker leveringssikkerheden af dine mailings.

Hvad du skal gøre

Brug et genkendeligt afsendernavn og en e-mailadresse, og prøv at være konsekvent.

Jo mere personlig du gør e-mailen, jo større er chancen for, at den bliver godt modtaget. Så brug personaliseringskoder, og tiltal dine kontakter ved navn. Det gælder især for emnelinjen.

Opfordr dine kontakter til at videresende dine e-mails, eller bed dem om at svare (f.eks. ved at stille et specifikt spørgsmål i din e-mail).

Bed dine kontakter om at tilføje din e-mailadresse til deres adressebog i dine e-mails eller i din tilmeldingsformular.

Brug spamtjekket i resuméet af hver e-mail, og anvend al feedback.

Sørg for, at dit afmeldingslink er tydeligt synligt. Hvis du ikke gør det, vil det påvirke din leveringsevne negativt, og der er en god chance for, at e-mailen til sidst vil blive afvist.

Også meget vigtigt: Indstil dit SenderID og DKIM, hvilket vil forbedre din leveringsevne enormt. Lær hvordan du: Indstiller SenderID og DKIM her.

Begynd idag med Automation People A/STest nu 14 dage gratis

Book en 30-minutters uforpligtende konsultation