Automatisering af din kunderejse

Fokusér dine marketing og salgsindsatser med CRM-teknologi og Marketing Automation I dette blogindlæg får du indsigt i:  Hvad Marketing Automation er… Hvad CRM-teknologi er… Hvordan du kan bruge Marketing Automation og CRM i din kunderejse til at vinde flere ordrer…  Hvis du ikke anvender marketing automation og automatiserer elementer af din kunderejse, spilder du med […]

Hvad er Lead Management?

Hvad er Lead management? Mange B2B og B2C virksomheder har en tendens til at investere for meget tid og kræfter i “top-of-funnel”-aktiviteter. Det er ikke fordi, at disse aktiviteter ikke er vigtige – du kan ikke gøre meget, hvis du ikke tiltrækker nye potentielle kunder. Problemet er, at mange af os bliver så begejstrede ved […]

ActiveCampaign – Automatiseret salgsproces pipeline

Automatisér din salgsproces med en pipeline i Active Campaign Det er afgørende at have en effektiv salgsproces for din virksomheds succes. En af de bedste måder at opnå dette på, er ved at oprette en pipeline i dit CRM-system. En pipeline er en visuel repræsentation af din salgsproces, der gør det nemmere for dig at […]

ActiveCampaign – Kvalificer dine leads via automatisering

kvalificér dine leads via automatisering Dette blogindlæg omhandler “Lead Scoring” Læs indlægget og få indblik i hvordan din salgstid bliver mere effektiv Resultatet ved at anvende Active Campaigns lead scoring funktion: Du opnår bedre sammenspil mellem dit salg og marketing Du får en mere effektiv salgstid, ved at bruge dine ressourcer på de mest kvalificerede […]

CRM og Pipeline

CRM og pipeline Fra generering af leads, igangsættelse af indledende kontakt til opfølgning og afslutning af et salg, kan salgsprocessen være omfattende. At gøre processen effektivt og strømlinet er afgørende for din virksomheds succes. Du skal trods alt lave salg for at tjene penge. Men med de mange involverede faser kan leads gå tabt et […]