Mæglermaskinen©

Mæglermaskinen © fra Automation People

“2 nye hussælgere første måned, en styret pipeline og overblik over dit ROI”

Uddybning af Mæglermaskinen:

Få nye boligsælgere, dvs. Hus og lejlighedssælgere i en fastlagt og enkel proces.

Mæglermaskinen er vores  specielle service som vores ejendomsmæglerkunder starter op med.

Du får en standardiseret proces, som vi har forfinet gennem 1 år hvor vi har brugt vores snart 20 års erfaring med mindre og mellemstore virksomheder i Danmark til at optimere salget.

Processen er standard op til 90%, hvor du kommer med logo, billeder og tekst input så det passer til din virksomhed.

Tilpasset ejendomsmæglere

Vi har fundet en “salgsprocess” , der passer ideelt til ejendomsmæglere med nu flere postnumre besat. Vi har både overrasket os selv og kunder positivt og vi er stolte af et simpelt men signifikant salgsprodukt.

Du får dit helt eget område defineret udfra dine postnumre.

! Interaktiv landingpage som sikrer dig mulige kunder

Hvad den gør:

  • Skaber attention,
  • Starter åbningsdialogen startet med nye kunder
  • Matcher dine mulige hus / og lejlighedssælgeres boliger,
  • Du har den faglige dialog om boligmarkedet med boligsælgeren

! Opsamling af boligdata

Hvad der sker:

  • Skaber styring
  • kontakt dem med størst købsbehov nu
  • Automation System (email, tlf, kalender)
  • Du får indsamlet viden om boligsælgeren ind i systemet så du er forberedt når i taler sammen.

! Kontakt boligsælgere

Hvordan: Med denne teknik får du

  • Email flow
  • Telefon flow
  • Kalenderintegration

Pris & Process :

Konkrete trin vi skal igennem og det med småt

Processen for din Mæglermaskine er:

 1. Interview af dig og dine behov

– Vi opsætter og opbygger Interaktiv landingpage

– Du afleverer logo, billeder og branding

– Vi tager kodning, tekst og teknik

– Godkendelse af landingpage & annonce

Periode: Uge 1

2. Vi opbygger dit automatiske kundesystem

– Vi opsætter system, teknik så alle nye kunder kommer ind i systemet og følger G.D.P.R

Du fortæller en ønske værdi på kunder

Vi opsætter værdi, så de varmeste leads kommer til dig først

Du godkender system opsætning

Periode: Uge 2

3. Vi opsætter salgsflow med dine kontaktpunkter

Vi opsætter idé til Salgsproces

Vi laver Email flows (skriver tekster og opsætter teknik)

Du godkender tekster og får 2 redigeringsrunder

Vi opsætter telefonflow (hvordan du booker møder og sælger)

Vi integrerer med din kalender

Periode: Uge 3

4. Go live;

Vi starter annoncering op (Facebook, Google Ads)

Du poster på medier efter vores rådgivning

Vi leverer rapport til dig mdl. og opbygger et dashboard til dig så du kan se resultater.

Periode:  Uge 4 – 12

Systemudgifter til Marketing Automation system, Kalenderintegration er indeholdt i denne 3 mdrs. pakke:

Hver uge får du status rapport og uge 12 aftaler vi videre forløb.