Kundemotoren©

Kundemotoren © fra Automation People

Få nye kunder, mersalg og vinde gamle kunder tilbage – automatisk.

Kundemotoren er vores signatur service som vores kunder starter op med.

Du får en standardiseret proces, som vi har forfinet gennem 3 år hvor vi har brugt vores snart 20 års erfaring med mindre og mellemstore virksomheder i Danmark til at optimere salget.

Processen er standard op til 80%, hvor du kommer med input så den passer til din virksomhed. Hvor meget vi end vil putte i kasser – har alle et individuelt udtryk som vi tilpasser systemet til.

! Interaktiv landingpage som sikrer dig mulige kunder

Hvad den gør:

  • Skaber attention,
  • Starter åbningsdialogen startet med nye kunder
  • Matcher dine senere produktilbud

! Opsamling af kundedata

Hvad der sker:

  • Skaber styring
  • kontakt dem med størst købsbehov nu
  • Automation System (email, tlf, kalender)

! Salgsflow

Hvorfor: Med den rette teknik får du

  • Email flow
  • Telefon flow
  • Kalenderintegration

Pris & Process :

Konkrete trin vi skal igennem og det med småt

Processen for din Kundemotor er:

 1. Interview af dig og dine behov

– Vi opsætter og opbygger Interaktiv landingpage

– Du afleverer logo, billeder og branding

– Vi tager kodning, tekst og teknik

– Godkendelse af landingpage & annonce

Periode: Uge 1

2. Vi opbygger dit automatiske kundesystem

– Vi opsætter system, teknik så alle nye kunder kommer ind i systemet og følger G.D.P.R

Du fortæller en ønske værdi på kunder

Vi opsætter værdi, så de varmest leads kommer til dig først

Du godkender system opsætning

Periode: Uge 2

3. Vi opsætter salgsflow med dine kontaktpunkter

Vi opsætter idé til Salgsproces

Vi laver Email flows (skriver tekster og opsætter teknik)

Du godkender tekster og får 2 redigeringsrunder

Vi opsætter telefonflow (hvordan du booker møder og sælger)

Vi integrerer med din kalender

Periode: Uge 3

4. Go live;

Du starter annoncering op (Facebook, Google Ads)

Du poster på medier efter vores rådgivning

Vi leverer rapport til dig mdl. og opbygger et dashboard til dig så du kan se resultater.

Periode:  Uge 4 – 12

Ønsker du at vi håndterer annoncering kan dette tilkøbes for 4.997 ved køb af ovenstående pakke.

Der anbefales et minimum adspend på 3 – 5.000 kr pr. md til dækning af annonceudgifter.

Systemudgifter til Marketing Automation system, Kalenderintegration er indeholdt i denne 3 mdrs. pakke:

Hver uge får du status rapport og uge 12 aftaler vi videre forløb.