Drømmekunden

Automation Peoples drømmekunde har problemer og mål, og vi har noteret os i de dialoger vi har haft med kunderne hvad de indebærer:

De karakteristika vi kan se hos de af vores kunder der flyver afsted fra A -> Z er:

  • Du har et salgsproblem
  • Du skal fylde en pipeline med nysalg, gensalg eller få tabte kunder tilbage – Nu.
  • Du har en anelse om at sætte salget i system, men er ikke interesseret i software
  • Du er nysgerrig om Marketing Automation, men er ikke helt sikker på hvad det indebærer
  • Du kan være bekymret om hvad der skal investeres (tid, ressourcer og økonomi) og har brug for hjælp til at skabe klare mål.

Det fælles mindset, hvor vi har skabt størst resultater hurtigst og længerevarende er:

  • Du er konstruktiv
  • Du er løsningsorienteret
  • Du er villig til at lære
  • Du er venlig
  • Du har humor og høj energi
  • Du er åbensindet
Gode eksempler på drømmekunder hos Automation People

Dansk Lønsikring:

Ronnie Udesen samler danske lønmodtagere
om en ny fællesnævner,
og sikrer det økonomiske fundament.
Ved hjælp af et åbent mindset og en løsningsorienteret tilgang
kom Dansk Lønsikring hurtigt igang med Marketing Automation.

Dansk Lønsikring
Shaperobotics

Rikke Maj Retsloff Møgelvang – CCO i Shaperobotics,
har ved at sætte klare salgsmålsætninger og et stringent KPI mål opnået en 12-dobling af lead indtaget på
3 mdr. sammenlignet med en 10 mdrs. periode før projekt start.
Rikke har med en konstruktiv tilgang og høj energi skabt resultater med Automation People på kort tid.
Hun er nu ved at få Shaperobotics ud – worldwide, vi er med på rejsen.

Shaperobotics
Lindhardt A/S

Søren Lindhardt er om nogen Mr. Sales guy i Danmark,
med hans 4 solgte virksomheder og BPSA / MPSA forløb der rykker sine kunder følger Søren med stor nysgerrighed og en stor læreevne til at bruge software i hans salgsprocesser.
Automation People har lært meget om salg af Søren, og er
stadig i fuld gang med at automatisere til gavn for Søren og hans kunder.

Lindhardt A/S
Drømmekunden – frustrationer:

Hvad er din største frustration du skal have løst lige nu – der haster?

1# Du skal have fyldt din salgspipeeline, med relevante kundeemner.

Hvad holder dig vågen om natten?

2# At du ikke performer i dit job, eller du ikke kan betale lønningerne ( hårde facts, men salget løser begge)

Hvad er du træt af på daglig basis?

3# Mennesker, (Interne / eksterne) der ikke performer

Hvad beklager du dig over til familie og venner? (Eller er pinligt berørt over, og ikke deler)

4# At de ikke er gode nok, eller er usikre på om de betaler for meget for eksterne ressourcer.

Drømmekunde matrix – ser sådan ud:
Drømmekundens - udfordringer & mål
Kundemotoren – Automation Peoples signatur service.

Læs mere om hvordan du kan løse dine udfordringer i ovenstående via Kundemotoren

Læs mere om Marketing Automation Danmark her eller :